Subject: FW: Taotlus_kooskolastada_tehnovorgu_ja_-rajatise_projekt_Transpordiamet_11107P VT1941 Ümberkooskõlastamine, Riigitee Tallinn-Rannamoisa-Kloogaranna ja Pargimetsa tee ristumiskoha sideehitise
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Feb 2024 15:21:48 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/26110-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Liis Harzia <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 7, 2024 3:18 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE:
Taotlus_kooskolastada_tehnovorgu_ja_-rajatise_projekt_Transpordiamet_11107
P VT1941 Ümberkooskõlastamine, Riigitee Tallinn-Rannamoisa-Kloogaranna ja
Pargimetsa tee ristumiskoha sideehitise

Tere.

Saadame täiendatatud/korrigeeritud projekti  muudatuse. Dokumendi suure
mahulise sisu tõttu on link leitav:

https://drive.google.com/file/d/1B7XxnVj2eaebS5NNPdNwIIo6R-_s8O9J/view?usp
=sharing

Lisatud seletuskiri. Muudatus hõlmab sidekaevu sisenemist. Sidekaevu saab
siseneda tehniliselt ainult kaevu otstest, mitte kaevu küljelt nagu
varasemalt projekteeritud Insenerimaailma OÜ projektis ette nähtud oli.

Projekti muudatuse tõttu tuleb ka servituudi leping ümber teha. Vastavalt
sellele on koostatud uus IKÕ plaan, kus osa on kajastatud vanast
projektist ja osa uuest projektist. Asendiplaanile lisasin varem
projeekteertud jooned oma joonisel paremini arusaadavamalt, rohelisega on
kujutatud projekti muudatus.

Lugupidamisega,

Liis Harzia

Nooremprojekteerija

Tel +372 56614931

l <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 26, 2024 9:25 AM
To: Maris Iila <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE:
Taotlus_kooskolastada_tehnovorgu_ja_-rajatise_projekt_Transpordiamet_11107
P VT1941 Ümberkooskõlastamine, Riigitee Tallinn-Rannamoisa-Kloogaranna ja
Pargimetsa tee ristumiskoha sideehitise

Tere

Vabandame viibinud vastuse pärast.

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada projekti.

*	Palume esitada projekti muudatuse kohta ka vastav seletuskiri mis
käsitleks konkreetselt antud muudatust ning selgitus millest tingitud on
sidetrassi paiknemise erinevus kooskõlastatud projektist.
*	Palume kontrollida asendiplaani ning IKÕ plaanide vastavust
teostusjoonise ning varasema sidekaablite projekti osas.

Lisame, et varasemas projektis oli antud lõigus kaks sidekaablit ning
muudatusprojekti joonistel on kajastatud üks sidekaabel.

Lisaks puudub muudatusprojekti asendiplaanil ühendus olemasoleva
sidetrassiga (nool punasega).

Samuti palume lisada asendiplaanile noolega viit antud teemaal paikneva
sidetrassi juurde ka info vastavalt rajatud sidekaabli andmete kohta
(sidekaablite tüüp jne).

Palume kontrollida ka teostusmõõdistuselt ning vajadusel korrigeerida
asendiplaani ja IKÕ plaani.

Varasem IKÕ plaan ning asendiplaan

Muudatusprojektiga esitatud IKÕ plaan ning asendiplaan

Palume projekti täiendada ning edastada projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Tuesday, January 23, 2024 9:40 AM
To: 'Maris Iila' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE:
Taotlus_kooskolastada_tehnovorgu_ja_-rajatise_projekt_Transpordiamet_11107
P VT1941 Ümberkooskõlastamine, Riigitee Tallinn-Rannamoisa-Kloogaranna ja
Pargimetsa tee ristumiskoha sideehitise

Tere

Vabandan viibinud vastuse pärast.

Vaatame projekti lähipäevil üle ning annan hiljemalt reedeks (26.01.)
tagasisidet.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Maris Iila < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, January 22, 2024 3:38 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE:
Taotlus_kooskolastada_tehnovorgu_ja_-rajatise_projekt_Transpordiamet_11107
P VT1941 Ümberkooskõlastamine, Riigitee Tallinn-Rannamoisa-Kloogaranna ja
Pargimetsa tee ristumiskoha sideehitise

Tere,

Palume võimalusel tagasisidet esitatud taotlusele.

Tänan teid.

Meeldivale koostööle lootma jäädes,

Lugupidamisega,

Maris Iila

Noorem projekteerija

Tel +372 5692 7444

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

From: Maris Iila < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, December 22, 2023 4:55 PM
To: [email-masked]' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject:
Taotlus_kooskolastada_tehnovorgu_ja_-rajatise_projekt_Transpordiamet_11107
P VT1941 Ümberkooskõlastamine, Riigitee Tallinn-Rannamoisa-Kloogaranna ja
Pargimetsa tee ristumiskoha sideehitise

Tere.

Palume võtta menetlusse ümberkooskõlastamiseks tehnovõrgu- ja rajatise
projekt 11107P/VT1941 Ümberkooskõlastamine, Riigitee
Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna ja Pargimetsa tee ristumiskoha sideehitis

Tänan.

Dokumendi mahulise sisu tõttu on link leitav:

https://drive.google.com/drive/folders/1JW443OqcjCuJ4WwwrvBvEpPwjRcqgUFg?u
sp=sharing

Rahulikke pühi!

Lugupidamisega,

Maris Iila

Nooremprojekteerija

Tel +372 5692 7444

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee